W rozgrywce tej stają naprzeciwko siebie dwa oddziały
Cel grupy I - Nie dopuścić wroga do przejęcia ufortyfikowanej bazy
Cel grupy II - Zdobyć bazę przeciwnika
Zasady
Faza I
-Grupa I startuje w ufortyfikowanym okopie (obrońcy mogą wychodzić z okopu lecz nie za blisko punktu startowego przeciwnika)
-Grupa II startuje z wyznaczonego punktu który jest również ich respawnem (nie musi to być jakiś ufortyfikowany okop)
-Grupa II (czyli atakująca) Każdy członek grupy II posiada dwa respawny dzięki którym może powrócić do rozgrywki jeżeli osoba taka zostanie postrzelona ma wracać do punktu startowego idąc a nie biegnąc i odczekać tam dwie minuty aby mogła powrócić.W czasie powrotu nie może ładować broni jedynie na punkcie startowym jak będzie odczekiwała dwie minuty.
-Grupa I(broniąca) Każdy członek grupy I posiada jeden powrót do gry jeżeli zostanie trafiony i jego respawn znajduje się w bazię.Członek Grupy I nie może wrócić do gry jeżeli przeciwnik znajduje się na wale okopu.Każdy z drużyny broniącej powinien posiadać jakiś przedmiot który by wyróżniał go że jest trafiony aby drużyna atakująca mogła z łatwością odróżnić grających od czekających .Każdy trafiony z drużyny broniącej musi odczekać minutę aby powrócić do gry w między czasie może ładować broń aby była gotowa do strzału.
Faza II
Jeżeli grupa broniąca zostanie pokonana bądź okop zostanie zdobyty i utrzymany przez drużynę II przez 3 minuty.To grupa I ma szanse na kontratak z punktu startowego grupy II.Grupa I ma jedynie jedną szansę na kontratak nawet jeśli któryś z członków nie zużył respawna.Gracze z grupy I którzy zużyli swoje respawny mają również szansę na kontratak. Grupa I kieruję się powoli w stronę punktu startowego Grupy II i odczekuje tam minutę aby załadować broń i dać czas Grupie II na obmyślenie planu obrony i załadowania broni.
W czasie Kontrataku Grupa I nie posiada możliwości respawnu a w Grupie II jeżeli któremuś członkowi został możliwość respawnu z poprzedniej części rozgrywki może ją wykorzystać odczekując minutę w bazie jeżeli zostanie trafiony.A członek grupy II który zużył wszystkie respawny w czasie ataku i zostanie trafiony kończy rozgrywkę.
Mecz kończy się jak Grupa I w pierwszej fazie gry obroni bazę a jeżeli dojdzie do fazy drugiej to Grupa II musi powstrzymać kontratak bądź Grupa I musi odbić bazę.
Mogłem coś namieszać więc jeśli są jakieś niejasności to proszę napisać to postaram się poprawić to jest taka moja mała wersja "broń bazę "
Offline